niedziela, 9 czerwca 2013

Liebster Award

Pierwszy raz wykonuje coś takiego, ale co tam dałam się skusić.
Zostałam nominowana przez autorkę bloga: http://fajnymezczyznadobrzezepilkarz.blogspot.com/
do odpowiedzenia na kilka pytań. Odpowiedzi są prawdziwe i szczere ;)


    Oto pytania:
    1. Ulubiony piłkarz?
    2. Gdzie mieszkasz?
    3. Masz rodzeństwo?
    4. Twoje marzenia?
    5.  Wiek?
    6. Jak spędzisz tegoroczne wakacje?
    7. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? 
    8. Co Cię skłoniło do rozpoczęcia pisania bloga?
    9. Twoje przezwisko/a ?
    10.Lubisz mój blog? W skali od 1-10 jak go oceniasz?
     
    Oto odpowiedzi: 
    1. Iker Casillas, Mesut Ozil, Jakub Błaszczykowski, KaKa, Mario Gotze
    2.Lubin, woj.Dolnośląskie
    3.Mam, młodszą siostrę i starszego brata
    4.Zwiedzić wszystkie kontynenty, polecieć balonem, zobaczyć mecz Realu Madryt na żywo
    5. 16 lat
    6. Z tego powodu iż uprawiam na poważnie piłkę ręczną, mam wiele wyjazdów typu obóz, kadra, ośrodki szkoleniowe. Bardzo chciałabm wyjechać w góry:)
    7.Pierogi ruskie, pizza, spaghetti
    8.Pewne przemyślenia które zamieniły się w litery na kartce
    9. Nie posiadam takowego ;)
    10. Bardzoo lubię daje mu 9 :)
     
____________________________________________________________
Dziękuję za możliwość uczestniczenia w takiej zabawie ;)
Nowy rozdział pojawi się nie długo :)

Pozdrawiam was cieplutko wasza Lilly :)

3 komentarze:

  1. Przekonuję się do Kurka, dzięki tej stronie;p Choć to wymyślona historia, ale on świetnie się w nią wpisuje.
    czekam na więcej,
    Zapraszam do siebie jedna-jedyna-milosc.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :D
    Ooo wiedzę, że madridistka ;>? Zapraszam do mnie :D!

    OdpowiedzUsuń